9 Eylül 2015 Çarşamba

AH İBLİS AH ! KİMLERİ AYARTMADIN Kİ?

Ah iblis ah,
Şu alemde, ahsenu ameladaha güzel iş yaptığını deneyelim 11/7, 18/7, 67/2  diye var edilen, Fuad, Basar, Semi verilen ve Vicdan ile donatılan insanı, halis olanlar dışında ayartıp, şeytanlar edindirdin.

Rabbinin verdiği fonksiyon gereği
Rabbinin doğru yolunun/ siratel mustekîmin üstüne oturup 7/16,
Önlerinden, arkalarından, sağlarından, sollarından sokularak 7/17,  
Yaptıklarını süsleyerek 15/39, 6/112, 48/12, 47/14, 40/37, 35/8, 13/33, 10/12, 9/37, 6/122, 3/14, 2/212, 41/25, 16/63,
Amelleri süslü gösterip, 6/43, 27/24, 29/38,
Boş kuruntularla 4/119, 
Ayartılarınla, 4/120, 7/20 ve 21 vb.
KİMLERİ AYARTIP, AZDIRIP, RABBİLALEMİNİN İLKELERİNİ İHLAL ETTİRMEDİN Kİ 15/39, 38/82 ;

NİTEKİM, insan, İblise, ayartıya uyunca, o yola yönelir ve fiiliyata dönüştürünce, bu ayartıya sebep olan faktörle insanın yaşamında Şeytanlaşmakta ve ism, hata ve zenb gibi günah diye bilinen halleri gerçekleştirmektedir.

BU DA ŞÖYLE GERÇEKLEŞMEKTEDİR:
1)      Her hangi bir içsel dışsal etki, istek üzere iblis devreye girer, ayartıya başlar, 4/120, 7/20 ve 21 vb.
a)      Bu ayartıya itibar etmezse iblis geriye çekilir. 15/42, 17/65
b)      Şayet düşüncede bu ayartıya meylederse, iblis ile bu ayartıya sebep olan faktörle birleşerek ŞEYTANLAŞIR/uzaklaştırıcı olur. Rabbinin doğru yolunun/ siratel mustekîmin den ayırır, uzaklaştırır, saptırır.

Adım adım rolünü icra eder.
2)     İnsan düşüncede seçimini ayartıdan yana yapmıştır. (EŞŞEYTANU yeidukumul fakra ve ye'murukum bil fahşa'/ yaklaşık mealen- Şeytân sizi fakirlikle korkutur ve size çirkin şeyleri yapmayı emreder. 2/268 ve benzeri 3/175, 4/60, 4/119, 4/120, 7/27, 18/63, 20/120, 25/29, 47/25, 58/19)
3)     İnsan o günahı işleme fırsatını kollar. (İNNEŞ ŞEYTANE LEKUM ADUVVUN fettehizuhu aduvva, innema yed'u hizbehu li yekunu min ashabis seîr. /yaklaşık mealen- Şeytân, sizin düşmanınızdır, siz de onu düşman tutun. O, partisini alevli ateşin halkından olmağa çağırır. 35/6 ve 20/117)   
4)    İNNEŞ ŞEYTANE LEKUMA ADUVVUM MUBÎN OLUR. İş bitmiş ayartı gerçekleşmiş, günah işlenmiştir. Kişi bunu yaşamıştır. Artık kişi için mubinleşmiştir, 7/22 ve benzeri 2/168, 2/208, 6/142, 36/60, 43/62. Böylece onları aldatarak görevini tamamlamıştır.

Azdırınca da, Ben senden uzağım, ben Rabbilaleminden, Allah'tan korkarım der. 8/48, 59/16.
Görevini tamamlar, asla Rabbinin verdiği fonksiyonun dışana çıkmaz. 14/22.  

ANCAK, ŞU BİLİNMELİDİR Kİ:
  • Her insanda İBLİS in yanısıra var olan Rabbilaleminin insanlara yollarını aydınlatması ve doğruyu bulması için lütfettiği en büyük NUR olan VİCDANININ sesine uyanları, 2/31,15/29, 38/72. (Zira vicdan, insana üflediği ruh yada ademe öğrettiği isimler devreye girer ve hayır yönünde insana ses verir, uyarır. VİCDAN için bakınız:https://www.facebook.com/notes/ahmet-aldemir/vicdan-nedir-bilrmisin/1438620403093749)
  • Yazılı Kitap Kuranı Kerimde ve Yaratılmış Kainat Kitabındaki, Yaşamsal İlkelere, Sunnetullaha, Evrensel Değerlere, Hidayetine tabi olanları 2/38, 20/123, 15/42, 17/65.
  • İblisin ayartısını, içsel ve dışsal etki ile akılda beliren düşünceleri, istekleri, mihenge vurup, Rabbilaleminin ilkelerine aykırı olduğunda bundan vazgeçenler, yani Fuadından uzak tutanları, gözünden ve kulağından da beri eyleyenleri, 17/36, 76/2, 7/201, 17/53.
Böyle oldukları SÜRECE ayartamamaktadır. 

 Muhabbetle,

KENDİNİZİ TANIMAK İSTERMİSİNİZ: Buyrun:

İNSAN TERCİHİYLE ŞEKİLLENİRhttps://www.facebook.com/notes/ahmet-aldemir/insan-tercihiyle-%C5%9Fekillenir/1475006946121761

İNSAN İLE HAYVANIN KONUM FARKIhttps://www.facebook.com/notes/ahmet-aldemir/insan-ile-hayvanin-konum-farki/1485927978362991.

VİCDAN NEDİR BİLRMİSİNhttps://www.facebook.com/notes/ahmet-aldemir/vicdan-nedir-bilrmisin/1438620403093749

AH İBLİS AH ! KİMLERİ AYARTMADIN Kİ?https://www.facebook.com/notes/ahmet-aldemir/ah-iblis-ah-kimleri-ayartmadin-ki/1483743305248125

ŞEYTANIN İHVANI KARDEŞİ OLMAK ve ŞEYTANA TAPMAK https://www.facebook.com/notes/ahmet-aldemir/%C5%9Feytanin-ihvani-karde%C5%9Fi-olmak-ve-%C5%9Feytana-tapmak/1435637710058685

Hiç yorum yok:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı