18 Ocak 2016 Pazartesi

İNSAN OLMAYA GELDİM



Aşağıda yer alan “Nimri Dede- Arif Sağ ın İnsan Olmaya Geldim türküsünü, okuyup, dinleyip düşünelim:
Zira, İnsan, DENEME, TEKAMÜL ve AHSENU AMEL yapmak için yaratılmıştır 11/7, 18/7, 67/2.
İnsan kendini, alemi, kainatı anladığı, YARATILIŞ AMACINI gerçekleştirdiğinde, yaratılmış Kainat kitabındaki veya yazılmış kitap Kuranı Kerimdeki ayetlerin doğru manalarına ulaşıp bu evrensel ilkeleri yaşamlaştırdığı ölçüde hayatından zevk ve lezzet almaktadır. Evrenle uyumlaşıp, barış içinde yaşamakta ve her alemde de bahtiyar olmaktadır 2/38,20/123 vb. Yaptığı gelişim ve ahsenu ameller, hayır ve fedakarlıklar ölçüsünde anlamlı ve değerli olmakta ve Rahman huzurunda yerini bulmaktadır.
Muhabbetle,
İnsan Olmaya Geldim
“Nimri Dede- Arif Sağ İkilik Kinini İçimden Atıp Özde Ben Bir İnsan Olmaya Geldim Taht Kuralı Ariflerin Gönlüne Sözde Ben Bir İnsan Olmaya Geldim Serimi Meydana Koymaya Geldim Meğerse Aşk İmiş Canın Mayası Ona Mihrabımış Kaşın Arası Hakkın İşlediği Kudret Boyası Yüzde Ben Bir İnsan Olmaya Geldim Bütün Mürşidlerin Tarif Ettiği Sadıkların Menziline Yettiği Enbiyanın Evliyanın Gittiği İzde Ben Bir İnsan Olmaya Geldim Ben De Bir Zamanlar Baktım Bakıldım Nice Yıllar Bir Kemende Takıldım O Aşkı Mecazla Yandım Yakıldım Közde Ben Bir İnsan Olmaya Geldim Süregeldim Aşk Meyini İçerek Her Bir Akı Karasından Seçerek Varlık Dağlarını Delip Geçerek Düzde Ben Bir İnsan Olmaya Geldim Gör Ki Nimri Dede Şimdi Neyleyi Gerçek Aşkı Her Gönüle Söyleyi Her Türlü Sefaya Veda Eyleyi Sazda Ben Bir İnsan Olmaya Geldim”
İRDELEMENİZ DİLEĞİYLE:

Hiç yorum yok:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı